Post by denerquecerkarl on Mar 13, 2022 8:41:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Left vs Right: Hersentraining ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Left vs Right: Hersentraining IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ promotie codes ▞▞▞
▞▞▞ Left vs Right: Hersentraining 2022 version ▞▞▞
Het is zo saai spel.en er is geen goede score.
Het is heel leuk om te spelen. Het is echt een training
Leuk maar weinig werkt en wat werkt wordt fout gerekend. Jammer hoor wel leuke spelletjes
Verklaart je voortgang niet
Dit spel lijkt teveel op werk. Verbrand mijn hersenen.
te veel advertenties
Om de een of andere reden stopt het spel. Kun jij dit oplossen?Te veel zeer lange advertenties
super leuk zeer
Ik heb nog nooit games gespeeld om me op de rechter- en linkerhersenhelft te concentreren. En als ik de uitvinder van de spellen deed, maak je er dan niet bewust van. Dit zijn geweldige spellen voor senioren om onze hersenen actief te houden. Bedankt
Leuk ontwikkelingsspel
Mooi hoor
wow ik ben slanker xd .oooooof!
gaaf, geduld nodig....
Leuk maar niet genoeg per dag
Duh bop dub CPU FICO erwt beitel maakt toq nieuw brownie N schapen erwt gelijktijdig knapperig slapjes omhoog Pacquiao foto velcro pizza zijn spermatozoa zeep pauw aardappel oosters vz bbn h ohv FCC jvm jvc jvc hgv v jvm hgv hgv mammogram janklow uremische elementen maar hij hun oma hunkert door yucca smart aquarium barnGB growex skibuttty boop bop bate squimedei qua
Wat een rot app je hebt zoveel te kiezen uit in loggen met facebook of in loggen met facebook. NL WAT ALS JE DAT NIET HEBT
Het is een leuk spel, maar de hoeveelheid dingen waar je premium voor nodig hebt, laat het in de steek.
Ik vind de spellen leuk, maar kleurenblind zijn maakt sommige ervan moeilijk.
Ik zag geen manier om het spel te sluiten.
Heel interessant. Die recensie was van de eerste paar dagen. Nu, deze recensie wil zeggen dat dit een geweldig spel is, behalve dat je niet verder kunt spelen dan de dagelijkse training en dat ZUIGT GROTE TIJD! Ik heb het gevoel dat het een tactiek is om me te laten voorschrijven, wat zo jammer is! Denk dat ik het moet verwijderen als het doorgaat.
In de laatste 5 jaar van het leven van mijn moeder ontwikkelde ze dementie en een spel als dit zou hebben geholpen om alle delen van haar hersenen te trainen en ze zou dementie hebben kunnen vertragen ze leed aan alles wat je kunt doen om je hersenen te trainen is net als elke andere oefening spier in je lichaam een spel als dit oefent alle delen van je hersenen een spel alsof er misschien geen remedie is voor dementie of de ziekte van Alzheimer maar het zal zeker de achteruitgang vertragen die ik zie in de laatste jaren van mijn moeders leven
Nooit kunnen spelen, scherm was zwart en probeerde te laden
Je moet een ronde van vier verschillende spelstijlen spelen. Daarna moest er een video worden geladen voor de volgende training en daarmee was het afgelopen. De video is nooit geladen en ik kon daarna niet meer afspelen.
Slechtste app... Hij gaat niet eens open.. Ik kan me niet aanmelden 😤
Ik hou echt van deze app! Maar er is één ding, de taal van Myanmar moet worden opgenomen
Het is allemaal in het Duits? Laat je niet van taal wisselen
het is heel leerrijk en het is een grote uitdaging!
het enige goede aan deze game is dat het de mogelijkheid heeft om professionele games te spelen als je een commerciële video bekijkt. bovendien heeft het een maandabonnement. spellen zijn echter te gemakkelijk, niet uitdagend en niet echt creatief. ook heeft het te veel advertenties, na elke game moet je een advertentie bekijken, dus je kunt je helemaal niet concentreren.
Leukk
Vermakelijk
Kan niet ontsnappen aan toevoegingen, moet er doorheen werken .... ook te lang (de advertenties, zoals deze recensie .... eindigen nooit) *stort in*
Brain Training - Left vs Right Образование ouk
sommige snap ik nog steeds niet, maar deze app is goed voor je hersenen
Te makkelijk
Ik hield absoluut van dit spel, totdat het slechte woorden zei, waarvoor ik het verwijderde.
het helpt me met school
Ik dacht eerlijk gezegd niet dat het iets voor me zou doen. Ik heb echter een enorme verandering opgemerkt in denken, probleemoplossing en geheugen! Dank u!!
Sonic Dash 2: Sonic Boom Arcade fqzx
Brain Training - Left vs Right Təhsil acqv